2012年10月31日星期三

Sparbyggen Jøran K. Dahl tapte kampen om Anna-Liisa Evensens gunst. Det gjorde også «frier- rivalen».

I mandagens episode av «Jakten på kjærligheten» skulle Anna-Liisa avsløre om hun ville dra på tur med Parajumpers den 24-årige trønderen Jøran eller Frank Sigvaldsen. Men valget gikk ikke helt som ventet. 27-åringen følte ikke at hun hadde fått den riktige kjemien med noen av frierne. Fortsatt singel - Jeg skjønte egentlig ganske tidlig stemningen i forhold til å dra på tur. Jeg kunne reist på tur som en venn, men jeg var med i Parajumpers Long Bear programmet for å finne en kjæreste, så da tenkte jeg at det ble litt bortkastet tid både for min egen del og for frierens del, sier Anna-Liisa til TV2. Underveis i programmet har hun vært åpen på at hun har vanskelig for å åpne seg for menn. Hun har ingen nye menn i kikkerten, men sier - Jeg har fått mere selvinnsikt. Blitt litt tryggere på meg selv. Jeg har lært å sette ord på følelser og fått lære å kjenne på Parajumpers Gobi mange forskjellige type følelser. Jeg har vel blitt litt tryggere og fått mer selvtillit, sier hun. Flere tøffe valg Også 56 år gamle Odd Arild Svalands måtte gjøre et tøft valg i kveldens sending. Han måtte bestemme seg for om Anne Kathrine Sundem (52) eller Gerda Sivertsen (54) var den rette å satse på. Odd Arild endte til slutt med å velge Gerda, og begrunnet det med at de to hadde bedre kjemi. Hos Tor Magne Egge på Hadeland stod valget mellom Ann Julie og Cecilia. Etter mye usikkerhet falt valget på Cecilia. Anders Braut Ueland hadde et lettere valg. Han ønsket å dra på tur med tromsøjenta Leena- Mari Salin, og var klar på at hun lenge hadde vært en favoritt.

没有评论:

发表评论